سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخدام و حفظ استعدادهای برتر یک عامل موفقیت مهم در هر شرکت است، اما همانطور که شرکت های بیشتری به دنبال مدرنیزاسیون هستند، چه چیزی در مورد نیروی کار  امروز شما و نیروی کاری که بعدا می خواهید استخدام کنید مهم است ؟

در کنفرانس اخیر اکسرسون در آستین تگزاس، مدیران اجرایی از دو شرکت کاملا حسابداری مدرن مبتنی بر ابر، توصیه های خود را در مورد چگونگی جذب و حفظ استعدادها در این دوره جدید حسابداری، به اشتراک گذاشتند.

سخنرانان، کنجی کروموتو، موسس و مدیر عامل شرکت اکیوتی مستقر در آتلانتا و لیز میسون، سهامدار و مدیر عامل شرکت حسابداری های راک در تمپ آز، مشاوره ای را برای سه مرحله در چرخه توسعه شرکت مدرن ارائه دادند: شروع یا “جهش” ؛ مرحله رشد؛ و مرحله توسعه

اولا مهم است که توجه داشته باشیم و هر دو سخنران موافقند که بنگاه ها باید درک کامل از تعریف “مدرن” داشته باشند و بدانند آنچه که مدرنیزاسیون برای اعضای تیم فعلی آنها و کسانی که نیاز به استخدام آنها دارند،ارائه میدهد به چه معناست..

یاد بگیرید چگونه حسابرسی آسان تر و سودآور تر باشد

تغییرات ساده ای که می توانید برای تمرین انجام دهید برای انجام حسابرسی های کوچک تر سودمند تر است. این راهنما نشان می دهد که از کجا و چگونه شروع کنید.

میسون می گوید،از نظر او ، یک شرکت مدرن،شرکتی است که می توان برای آن آینده ای درخشان تصور کرد. او می گوید، شرکت های سنتی که از سال 1950 به بعد تکنولوژیِ خود را تغییر نداده اند وه به همان روش های منسوخ قبلی پیش می روند به سختی می توانند سود دهی کافی داشته باشند..

میسون می گوید: “از آنجایی که این مدل در گذشته سودآور بود، هرگز مجبور به نوآوری نبودند.” ، با این حال، امروزه بسیار سخت تر می شود که این مدل سنتی  سود آور باشد.

با این حال مشتریان امروز ، متوجه می شوند که شرکت های مدرن خدمات بهتر را با نرخ های سازگار با تکنولوژی بهتر ارائه می دهند.

نیروی کار در یک شرکت مدرن باید تغییر را بسیار سریعتر از یک شرکت سنتی بپذیرند.

. “کوراموتو در طول مرحله راه اندازی یا “جهش” توسعه شرکت، شرکت های مدرن پیشنهادات زیر را برای استخدام نامزدها که هر دو با استعداد و قابل تغییر هستند می توانند استفاده کنند:

ما به نیروی کار اجازه می دهیم که برنامه های مزایای ما را طراحی کنند …اینکه چه نوع بیمه برای آنها اهمیت دارد و چگونه آنها می خواهند زمان خود را کنار ما سپری کنند.

میسون می گوید “ساختن یک قبیله” در های راک سرگرم کننده بود، همانطور که باید برای همه “شرکت های مدرن”اینگونه باشد. های راک سه مزیت غیر سنتی را ارائه می دهد تا مردم خود را در زمان رشد خود شاد شوند، مشغول به کار شوند..

 

مجوز تعطیلات – ما مجبور شدیم که یک هفته برای جدا شدن و 1000 دلار از هزینه های سفر خود بازپرداخت کنیم.

مربی شخصی در کارکنان – مربی یک نمایشگاه سلامتی ماهانه شرکت ارائه می دهد و ما هزینه های آموزش شخصی و مشاوره تغذیه برای تیم ما را پوشش می دهیم.

مواد غذایی – ما دفتر خود را با غذای سالم غنی کردیم.

پیشروی، همانطور که شرکت ها پس از چالش گسترش می یابند، ضروری است که اعضای بالایی را خوشحال کنند و نیروی کار جدیدی را جذب کنند؛ هر دو آنها باید فلسفه خود را به عنوان یک شرکت مدرن، آشکار کند..

کروموتو می گوید شرکتش در طول گسترش خود به استراتژی های زیر متمرکز شده است تابه جذب و حفظ تغییرات کارکنان مشتاق

و حرفه ای دست پیدا کند.

برای رفاه حال کارمندانتان خدمات تفریحی و کمک هزینه ای در اختیارشان قرار بدهید. برای مثال وقتی کارمندهای با خانواده های جوان داریم،می توانیم برایشان بلیط های فصل را به آکواریوم محلی و تیم های ورزشی مختلف خریداری کنیم تا کارمندان بتوانند با خانواده هایشان استفاده کنند. همچنین می توانیم  برای تمیز کردن خانه برای تعطیلات نیزهزینه لازم را به کارمندان مان پرداخت کنیم.

محل دفتر خود را جایی قرار دهیم که دسترسی همه کارکنان به آن آسان باشد، همچنین امکانی فراهم کنید که همه کارکنان بتوانند در زمان مورد نیازشان از طریق دور کاری کارهای خود را به انجام برسانند

 

ما اجازه دادیم یکی از کارکنان ما برای یک سال به عنوان یک کارمند  دیجیتال در جهان سفر کند. او در طول بیش از 12 ماه در 27 کشور مختلف زندگی کرد و کار فوق العاده ای را برای خدمت به مشتریان و کار به عنوان یک عضو تیم عالی انجام داد. این یک درس باورنکردنی بود که کار بزرگ می تواند بدون محدودیت مکان یا زمان مشخص انجام شود

هنگامی که شرکت به سرعت در حال گسترش است، برقراری ارتباط دشوارتر می شود، بنابراین تمرکز بیشتر بر نتایج و استراتژی های شرکت ارتباطات به کل تیم اختصاص می یابد. همه کارکنان در برنامه ریزی استراتیژیک سه ماهه شرکت می کنند تا درک کنند که ما به طور قیمتی به عنوان یک شرکت به انها نگاه می کنیم.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 90603
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ